Kulcsszavak, melyekre nem is gondoltunk - Mesterséges intelligencia és tartalommarketing
A mesterséges intelligencia egyre inkább teret nyer az ügyfelek megszerezésében és megtartásában. Hogyan segítheti stratégiánkat az MI a tartalommarketing terén?
Nem kétséges, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia egyre inkább érinti a cégek mindennapjait.
Cikkünk első és második részében a nagy értékű ügyfelek azonosításában, valamint a prediktív elemzésben nyújtott segítségéről esett szó.
A mesterséges intelligencia a tartalommarketing minden aspektusát áthatja, a közösségi médiában közzéteendő cikkek meghatározásától a marketinges e-mailek létrehozásáig. Emellett a vállalatok tartalomkészítési módját is javítja.
Sok technológiai vállalat ma már gépi tanulást használ a kreatív, vonzó tartalom létrehozására a céloldalak és a hirdetések esetében.
Van egy másik nagy előny is. Mivel a mesterséges intelligencia meggyőzőbbé teszi a tartalmat, az azt létrehozó szakemberek könnyebben meggyőzhetnek másokat munkájuk értékéről. Van azonban egy finom határvonal az MI marketingtartalomban történő alkalmazása és az egész folyamat automatizálása között.
A versenyképesség megőrzése érdekében a marketingszakembereknek meg kell tanulniuk, hogyan integrálják a mesterséges intelligenciát tartalmi stratégiáikba, miközben korlátozzák annak negatív hatását a kreatív munkafolyamatokra.
Kulcsszavak, melyekre nem is gondoltunk - Mesterséges intelligencia és tartalommarketing
De nézzük meg közelebbről, hogyan segíthet az MI-alapú szoftver.
1.Meghatározhatjuk a tartalom megosztásának módját
A mesterséges intelligencia egyik elsődleges módja a tartalom megosztásának meghatározására a közösségi média adatainak elemzése.
A mesterséges intelligencia által vezérelt eszközök elemezhetik a közösségi médiában megjelent bejegyzéseket, megjegyzéseket és kedveléseket, hogy meghatározzák, miként osztják meg a tartalmat és hogyan kapcsolódnak hozzá.
Ez értékes betekintést nyújthat a vállalkozásoknak arra vonatkozóan, hogy milyen típusú tartalmak jutnak el a célközönségüktől és ennek megfelelően optimalizálhatják tartalommarketing-erőfeszítéseiket.
2.Optimalizáljuk erőfeszítéseinket
A mesterséges intelligencia eszközök segítségével javíthatjuk a tartalmaink minőségét – az MI ugyanis észleli a hibákat és javaslatokat tesz a még vonzóbb nyelvezetre, a hatékony kulcsszó-alkalmazásra.
Ez segíthet abban, hogy tartalmaink kiemelkedjenek és jobban rezonáljanak a közönség körében.
Az MI segíthet a tartalom optimalizálásában is, mivel releváns témákat javasol a blogbejegyzésekhez, ütemezi a tartalmat az olvasói viselkedés alapján és új kulcsszavakat javasol az írás javítására.
A közönségre vonatkozó információk - például demográfiai adatok, érdeklődési köreik és viselkedésük - elemzésével a mesterséges intelligencia javasolhat témákat, amelyek a legnagyobb valószínűséggel hatnak az érdeklődőkre.
3.Fejleszthetjük írási készségeinket
Az MI felhasználható az íráskészség fejlesztésére, azzal, hogy észleli az emberi hibát.
A mesterséges intelligencia által vezérelt eszközök nyelvtani és helyesírási hibákat keresnek a szövegben és javaslatokat tesznek a javításra. Ez sok időt és erőfeszítést takaríthat meg a vállalkozásoknak, mivel többé nem kell manuálisan lektorálniuk a tartalmat.
Segíthet a tartalom hatékonyabb bemutatásában is - segít ugyanis a kulcsszavak tartalomhoz rendelésében. Ez hihetetlenül előnyös lehet számunkra, mivel lehetővé teszi, hogy bővítsük szókincsüket és hatékonyabban írjunk.
Ha olyan kulcsszavakat adunk meg, amelyekre egyébként nem is gondoltunk volna, a vállalkozásunk keresőmotor-optimalizáltabbá teheti a tartalmát és növelhetjük esélyeinket arra, hogy magasabb helyezést érjünk el a keresési eredmények között.
A cikket folytatjuk.
L.A.