Belvárosi Creative Stúdió: professzionális kéz- és lábápolás
A Miss Alpok Adria Szépségverseny országos döntőjének zsűrijében szépészettel, kozmetikumokkal foglalkó szakemberek ültek, mint Rákos Zsuzsanna, a Belvárosi Creative Stúdió marketing- és brandmenedzsere.
A Belvárosi Creative Stúdió egy kicsi, egyéni vállalkozásból nőtte ki magát, egy lakásban berendezett szalon után ma már egy üzlethelyiséget tudhatnak magukénak, sőt oktatják is a kéz-, lábápoló és körömmodellező szakmát. "A Belvárosi Creative Stúdió közel 30 éve a CND márka hivatal magyarországi forgalmazója. Ez az amerikai márka az egész világon prémium kategóriának számít a kéz- és lábápolásban" - mondta el Rákos Zsuzsanna.
A Belvárosi Creative Stúdió közel 30 éve a CND márka hivatal magyarországi forgalmazója
A CND anyagokat a rendszerváltás óta forgalmazza a cég, a Creative Nail Design pedig folyamatosan biztosítja a szakmai fejlődési lehetőségeket. A húzótermékük a több mint 14 napig tartós CND SHELLAC körömlakk, "ez már egy innováció a körömiparban, célunk, hogy ezt a fejlesztést a legszélesebb körben elterjesszük" - hangsúlyozta Rákos Zsuzsannak, hozzátéve, hogy nem csak a lakossági, hanem a professzionális felhasználói piac elérése is fontos.
A verseny során a lányok megtanulnak együttműködni
A Miss Alpok Adira Szépségverseny országos döntőjén 16 lány lépett színpadra, elsőként a Belvárosi Creative Stúdió pólóiban, majd ONLY1 fürdőruhákban és végül a fiatal divattervező, aki Alpok Adria megyei királynő is volt, Dudik Szonja által tervezett estélyi ruhákban mutatkoztak be. Rákos Zsuzsanna szerint egy ilyen verseny alkalmával a lányok megtanulnak egy csapatként dolgozni.
/T.D.