Westel - A kapcsolat

2002-ben a Westel, a hazai GSM szolgáltatók közül a legtöbb új szolgáltatással, valamint több új díjcsomaggal megőrizte piacvezető pozícióját.
A következetes üzleti stratégiának köszönhetően a tavalyi évben több mint 900 ezer ügyfél csatlakozott a 06-30-asok táborához.
1993. október 27-én írták alá a társaság alapító okiratát,a Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt. tulajdonosai. / a Matáv (45,9 %), a US West (44,1 %) és a Westel Rádiótelefon Kft. (10,0 %) /. A Westel 900 vezérigazgatója Sugár András lett, aki 20 fős csapattal kezdte el az első évtől piacvezető mobilszolgáltató felépítését.
1994. március 31-én a Westel 900 Budapesten és Kecskeméten megkezdte kereskedelmi szolgáltatását. Április 1-jén a Westel Rádiótelefon Kft. (jelenleg 0660) és a Fotex-csoport kijelölt üzleteiben is megkezdődött a szolgáltatás értékesítése.

1993. október 27-én írták alá a társaság alapító okiratát,a Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt. tulajdonosai. / a Matáv (45,9 %), a US West (44,1 %) és a Westel Rádiótelefon Kft. (10,0 %) /. A Westel 900 vezérigazgatója Sugár András lett, aki 20 fős csapattal kezdte el az első évtől piacvezető mobilszolgáltató felépítését.
1994. március 31-én a Westel 900 Budapesten és Kecskeméten megkezdte kereskedelmi szolgáltatását. Április 1-jén a Westel Rádiótelefon Kft. (jelenleg 0660) és a Fotex-csoport kijelölt üzleteiben is megkezdődött a szolgáltatás értékesítése.



Folyamatosan és gyors ütemben épült ki a hálózat, a Westel szolgáltatásaival már az indulás évében lefedte az egy számjegyű főutakat, a megyeszékhelyeket, valamint a kisebb településeket. A területi lefedettség növelésével összhangban egymás után nyíltak meg a vidéki kirendeltségek. Az évek során, egymás után biztosítottak új és piacképes szolgáltatásokat az ügyfeleik számára. Ennek köszönhetően 2002-ben a hazai GSM szolgáltatók közül ismét a Westelt választották a legtöbben, több mint 900 ezer új ügyfél csatlakozásával a társaság előfizetőinek száma december végére 3 millió 402 ezerre nőtt.
A Westel havidíjas előfizetői a hazai szolgáltatók közül legtöbb helyen, 5 kontinens 106 országának 243 hálózatán roamingolhatnak külföldi utazásuk során. Domino kártyát használó ügyfelek 52 ország 106 hálózatán vehetik igénybe teljes körűen a roaming szolgáltatást.
A Westel teljesítményét nem csak előfizetői értékelik. Az elmúlt években rangos elismerésekkel díjazták a vállalat ügyfél- és minőségközpontú tevékenységét, társadalmi szerepvállalását.
Elérhetőség:
Telefon: 265-9210, 9303-100
Westel mobiltelefonról: 1230
Webcím: www.westel.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@westel.hu
A Westel havidíjas előfizetői a hazai szolgáltatók közül legtöbb helyen, 5 kontinens 106 országának 243 hálózatán roamingolhatnak külföldi utazásuk során. Domino kártyát használó ügyfelek 52 ország 106 hálózatán vehetik igénybe teljes körűen a roaming szolgáltatást.
A Westel teljesítményét nem csak előfizetői értékelik. Az elmúlt években rangos elismerésekkel díjazták a vállalat ügyfél- és minőségközpontú tevékenységét, társadalmi szerepvállalását.
Elérhetőség:
Telefon: 265-9210, 9303-100
Westel mobiltelefonról: 1230
Webcím: www.westel.hu
E-mail: ugyfelszolgalat@westel.hu